درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 12:57   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49759صفحه نخست » گزارش تصویری روابط عمومییکشنبه، 22 خرداد 1401 - 13:23
داستان یک عکس: هیتلر بالا می‌رود
مترجم: کیوان نیک طبیعت - نمایش‌های پرشکوه برای نازی‌ها مثل اکسیژن برای تن بود و هاینریخ هافمن وسیله‌ای بود برای نمایش قدرت روبه‌رشد هیتلر. هافمن، که در سال ۱۹۲۰ عضو حزب و عکاس شخصی و معتمد هیتلر شد، به طراحی کارناوال‌های پروپاگاندایی رژیم و فریفتن جامعه‌ی زخم‌خورده‌ی آلمان متهم شده است و باید گفت، هافمن هیچ‌زمانی این کار را بهتر از ۳۰ سپتامبر ۱۹۳۴ انجام نداد، با عکس متقارنش از جشنواره بوکِبِرْگ.
  

 هیتلر در راهپیمایی حزب نازی، ۱۹۳۴
 ‌
 ‌

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نمایش‌های پرشکوه برای نازی‌ها مثل اکسیژن برای تن بود و هاینریخ هافمن وسیله‌ای بود برای نمایش قدرت روبه‌رشد هیتلر. هافمن، که در سال ۱۹۲۰ عضو حزب و عکاس شخصی و معتمد هیتلر شد، به طراحی کارناوال‌های پروپاگاندایی رژیم و فریفتن جامعه‌ی زخم‌خورده‌ی آلمان متهم شده است و باید گفت، هافمن هیچ‌زمانی این کار را بهتر از ۳۰ سپتامبر ۱۹۳۴ انجام نداد، با عکس متقارنش از جشنواره بوکِبِرگ.
 
 هافمن—که بیش از دو میلیون عکس از رئیسش گرفت—با ثبت این
عکس و عکس‌های غلوآمیز دیگر ماشین عظیم پروپاگاندایی رژیم را تغذیه می‌کرد. در «قلمرو» هیتلر چنین عکس‌هایی را می‌شد همه جا دید. با استفاده‌ی زیرکانه از عکس‌های هافمن، گرافیک چشمگیر بنرهای نازی و فیلم‌های لِنی ریفِنشتال، آریایی‌گرایی شایسته‌ی پرستش خداگونه به نظر می‌رسید.
 
 سرشکستگی حاصل از جنگ جهانی اول، غرامت‌های سنگین و رکود بزرگ، از آلمان ملتی ساخته بود که تمایل شدیدی به بازیابی هویت خود داشت و، سیمای هیتلر و مردان ظاهراً شکست‌ناپذیرش که آرزوی درست کردن چیزهای غلط را دارند، به این نیاز پاسخ می‌داد.
 
 عکس‌های پروپاگاندایی ماهرانه‌ی هافمن گواهی است بر قدرت عکاسی در تحت تأثیر قرار دادن ملت‌ها و فروبردن جهان در مغاک جنگ.


 
 منبع: https://www.akkasee.com
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد